Tizenhét éve mászom sziklát, tizenkilenc éve hegyeket. Régebben diákat vetítettem a túrákról, de akkor még volt a barátaimnak kölcsönadható diavetítője, nekem meg több ezer diám. 17 (19) év alatt sok minden változik, vettem például számos digitális fényképezőt, amelyeket leejtettem vagy elvesztettem a hegyekben. A köztes időben azonban rengeteg fotót csináltam, amiket a káoszelmélet alapvetéseit követve töltöm fel ide, mivel a számítógépem password vedi, a blog viszont nyilvános.

foldesandras: atatra2010febr 110

A kezdőposzthoz álljon itt az utolsó kép, amit az utolsó előtti fényképezőmmel csináltam. A kép elkészítése után csendben figyeltem, ahogy jó Lumixom pörögve tünik el Tomi mellett a Kis-Tarpataki völgy mélységeiben.

Ide kattintva látni lehet, hogy Gozony Gergő a vad sziklán kipróbálja vadiúj jégfejszéit, Bardócz Tomi északifal-arccal néz, Brumbauer Kinga körül kavarog a hó, Lám Bence pedig párásnak tűnik a lencsében.

A bejegyzés trackback címe:

https://felmaszom.blog.hu/api/trackback/id/tr462187869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Felmászom

De ki viszi fel a kötelet? Sziklamászás, nagyfalazás, mixmászás, alpinizmus.

Friss topikok

Linkblog

süti beállítások módosítása